Monday, May 18, 2009

India (4) (Beatrice)

A trecut ceva vreme de cand nu am mai scris...Fara scuze. De atunci am parasit India, am fost in Malaezia, Tailanda iar momentan suntem in Laos.

Final de India
Mumbai- Holi - sarbatoarea culorilor. Oamenii arunca unii ntr-altii cu vopsea colorata pe strada. Nebunie totala. Parca am redevenit niste copii ce se joaca in fata blocului. Am avut norocul si am stat la un CS-er in Mumbai care ne-a dus intr-un loc unde am putut sarbatori hOl iimpreuna cu alti indieni, in curtea din spatele unor blocuri. Indienii - cu mic cu mare sunt inca copii. Susotesc daca vad un flirt intre un baiat si o fata. Foarte frumos!

Himachal Pradesh (stat Indian in muntii Himalaya): relaxare. am facut trecking si rock climbing. La rock climbing sunt varza...si la rapel...mi-a fost asa de frica :). Radu nu a avut nici un stres.

Back to Delhi si plecarea:
Am avut mari probleme cand a fost vorba sa ne cumparam bilete de avion spre Malaezia. Ba nu ne acceptau plata cu cardul, ba compana de avioane nu avea trecuta Romania ca tara a caror cetaten sa poata sa ia bilete. A trebuit intr-un final sa luam printr-o agentie.
In Delhi am fost invitati prn CS la o cina de catre o familie indiana...Delhi are multe parti..e Old Delhi in care gasesti o sarace crunta, praf mizerie, vaci. Centrul si zonele rezidentale cu suburbiile. Familia aceasta statea undeva la cativa kilometri in afara Delhi-ului, intr-o casa superba. Si dn nou aceasi impartirea a muncii tipic pentru India. Un om a venit si ne-a deschis usa, altul a venit si ne-a intampinat si ne-a spus sa asteptam cac domnul va cobori imediat, si altul a venit si ne-a servit cu ceva de baut. Ei- cuplu pe la 40 de ani, intelecutali s mai tarziu ni s-a alaturat si tatal femeii. A fost o adevarata placere sa stam de vorba cu ei. foarte inteligenti. Cel putin sotia si tatal o adevarata enciclopedie.

Asa ca am plecat din India..India e o tara fascinanta.. trebuie sa petreci ceva timp in ea ca sa ajungi sa intelegi cum functioneaza si ca sa ajungi sa o iubesti si sa ii duci dorul. Cum imi punea o fetita pe strada "India is fabulous"!

No comments: